Treceți la conținutul principal

ARTICOL SPECIAL - SCRISOARE CATRE LICEENI (de TUDOR CHIRILA)

ARTICOL SPECIAL - SCRISOARE CATRE LICEENI (de TUDOR CHIRILA)

Salut, numele meu este Stefan, si imi place sa citesc. Astazi va prezint scrisoarea lui Tudor Chirila catre liceeni.
Cand am primit prima data scrisoarea? Eram clasa a 11-a, pe semestrul 2. In acea perioada inca nu devenisem major, eram confuz si nu prea stiam ce imi doresc. Un gand imi spune sa pun si asta pe hartie. Da, eram si in situatie de corigenta la Matematica. Stiam ca la un moment o sa am ceva de spus, dar ma simteam constrans de societate. Am primit scrisoarea lui Tudor de la un prieten foarte bun intr-o seara cand ma gandeam: "Ce vreau sa fac cu viata mea?" 
Aceasta scrisoare a venit ca o adevarata sursa de motivare si inspiratie pentru mine. Mi-a schimbat viata si gandurile iar pentru asta ii sunt profund recunoscator lui Tudor.
Am invatat ca sa ma descurc in anumite situatii, sa raspund la anumite intrebari fara raspuns pe moment, trebuie sa citesc, sa ma informez. Ca sa nu ma las condus de ei trebuie sa las viciile, sa pun mana pe carte si sa am mereu ceva de spus cand incearca sa profite de pe urma mea.
Am invatat sa fiu om in societate, sa discut cu toata lumea si sa respect lucrul simplu dar de bun gust.
Tudor iubeste tineretul tarii, si eu fac acelasi lucru, Asa cum el mi-a lasat scrisoarea mie, eu simt sa ti-o ofer tie, tinere.
Cu mult drag, Stefan. Iti multumesc pentru atentie, si nu uita, CITESTE.






ULTIMUL VIDEOCLIP DE PE CANALUL MEU DE YOUTUBE: 









Comentarii