Treceți la conținutul principal

ARTICOL SPECIAL - SCRISORI PENTRU ROMANIA


ARTICOL SPECIAL - SCRISORI PENTRU ROMANIA 


Salut, numele meu este Stefan si imi place sa citesc. Asa cum am spus si pe pagina mea de Facebook, acum cateva zile o sa includ pe acest blog sectiunea ARTICOLE SPECIALE. Astazi va prezint unul dintre ele. 

Nu pot spune ca sunt acel om care se uita la stiri sau nu poate trai fara sa stie ce sa mai intamplat. Insa, acum ceva vreme, m-am trezit de dimineata deoarece trebuia sa plec in Constanta, si mergand in bucatarie,sa mananc micul dejun, am aprins  televizorul si am dat de stirea "SCRISORI PENTRU ROMANIA".

Am ramas profund multumit, cu un zambet larg pe fata, atunci cand Doamna Profesoara, le da libera exprimare elevilor de clasa a 8-a. Dreptul la opinie este cel mai frumos lucru care ii se poate intampla unui om.

Multi poate spun: "Bai, sunt de abia clasa a 8-a, nu au cum sa stie atat de multe acum". Bai, uite ca stiu deoarece sunt educati, au parinti cititi si deschisi care le spunce este binele si raul, stiu sa asculte, au dreptul la orice si stiu sa isi aleaga informatiile de care au nevoie. 

Viitorul este si in mainile lor, cum este si in mainile mele si sunt mandru de ei. Vreau sa le transmit felicitari.

Felicitari tinerilor. Felicitari parintilor vostri. Felicitari Doamna Profesoara.

Cu mult drag, Stefan. Iti multumesc pentru atentie, si nu uita, CITESTE.











Comentarii