Treceți la conținutul principal

DACA N-O SEDUCI SE DUCE - TAHER SONU

DACA N-O SEDUCI SE DUCE - TAHER SONU

Salut, numele meu este Stefan si imi place sa citesc. Astazi va prezint cartea Daca n-o Seduci Se Duce scrisa de Taher Sonu.
Cartea de fata reprezinta calatoria intima a autorului prin care a trecut, cu bune si cu rele, scotand in evidenta cele mai importante lectii care l-au dus pe drumul de a fi un barbat complet si o parte din experientele care l-au ajutat sa inteleaga cum se face schimbarea. 

CITATUL PREFERAT: "Drumul catre a deveni un barbat adevarat este pavat cu experiente ample si revelatii personale." 

CE AM INVATAT: Cheia succesului in relatii este data de capacitatea de a-ti intelege propriul comportament si modul in care atragi atentia celor din jur.

CE MI-A PLACUT: Experientele prin care a trecut autorul si felul in care spune ca seductia reprezinta o forma de evolutie in care faci pasi pentru a deveni o versiune mai buna a ta.

Acesta este articolul si sper ca am invatat cate ceva nou impreuna. Daca ti-a placut, ti-as fi recunoscator daca il distribui si tu pe una dintre retelele tale sociale sa vada si prietenii tai. Mai jos iti las o intrebare la care te rog sa raspunzi in sectinea de comentarii. Iti multumesc pentru atentie, si nu uita, CITESTE. 

Intrebare: Tu ce parere ai despre seductie?

Poti cumpara cartea de aici: DACA N-O SEDUCI SE DUCE


Comentarii

  1. mai bine sa se duca la un psiholog, sex terapeut sau psihoterapeut sa-si rezolve probleme traumele sau ranile emotionale

    eu am ars 200eur pe clubul lor 5 si inca ceva pe emotions mastery si expert dating si nimic.

    da am abordat chiar daca nu mi-a fost deloc usor si nu m-au invatat mai nimic pragmatic sau tehnic sa stapanesc emotiile sau starea de spirit.

    Cineva care are mai mult de lucrat la partea psihologica nu are cum sa aiba rezultate din abordari daca a avut o copilarie indoctrinata sau foarte rigida sau are traume sau rusine fata de sex sau femei.

    E un sarlatan care profita de nesigurantele barbatilor care nu prea au succes nu au femei si le vinde iluzii. "cumpara-mi pilula magica"

    Sa agati de pe strada e un joc probabilistic daca nu esti obisnuit sa socializezi in general nu ai prieteni sau nu ai fost niciodata cu otipa in relatie sau sex mai bine te duci direct la un psiholog in sedinte personalizate pe convingerile sau problemele tale si ajungi rapid la radacina lor.

    Degeaba altfel.

    Nu exista nicio garantie ca o sa ai succes.
    E pur random.

    Cu cat abordezi mai mult sau iti imbunatesti imaginea cum arati si te calibrezi pe persoana respectiva sa stii sa te bagi pe sub piele cu niste tehnici de NLP sau ceva similar
    si nici asa nu zici ca e sigur

    Nici macar o abordare cu el cap coada nu are sa explice sa auzim ce zice ce face.

    Dar asa e cand esti naiv si pui botul crezi ca o sa te ajute un sarlatan de genul

    Vrajeala lui da aia e ce ai nevoie sa ai succes in seductie sa fii actor si sa ai papagal

    care vine numai prin practica si mii de refuzuri sau interactiuni cu femeile sa nu-ti mai pese de reactia lor si a oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. oare bunicii nostri si parintii nostri cu de s-au f.... si nu i-a mai invatat nimeni?

    mai bine te duci la sala investesti in haine in felul cum arati sau stilul de viata sa fii activ sa vada femeile pe conturile de social media ca ai o viata cool si te baga el in seama
    poze pe unde ai fost
    poze cu fete din cercul social
    etc.

    Si repet unde e cazul si sunt convingeri sau ceva mai adanc terapie si psiholog psihoterapeut
    sa scapi de rusine de trac de programe mentale nefunctionale

    sunt o gramada de tipi care nu au fost multumiti de produse lui sau metoda lui sau tabara de seductie
    am vorbit cu ei si ii cunosc stiu ce spun am fost la club 5 si am luat legatura cu "comunitatea"

    calitatea unui profesor e in rezultatele studentilor sai aia e adevarata valoare pe mine nu ma intereseaza ce femei are sau nu are el in viata lui ci daca ma poate ajuta pe mine pentru banii care nu sunt putini care ii cere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Unul dintre cei mai mari papagali.
    Pe partea de arta seducției din România, am cumpărat aproape tot și ghici ce, singurul rezultat pe care l-am avut au fost 2 date-uri.
    Punctul lor forte este ca sunt mari demagogi, și nu îți dai seama pe unde este adevărul. În general, feriți-vă de cei care se învârt în jurul cozii. Plus ca taher are niște note de tot rahatul la bacul din 2006. Chiar vrei sa crezi un analfabet?
    PS: tot ce au predat ei în curs am pus în practica. Nu a fost nimic lăsat la întâmplare.
    Ai grija în cine te încrezi, la fel și Rsd-ul în SUA.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu