Treceți la conținutul principal

PREZENTARE


PREZENTARE

Salut, numele meu este Stefan, am 21 de ani si imi place sa citesc.
Acum o sa va spun de unde am deprins placerea pentru citit. Am deprins aceasta placere inca de mic, sa zic ca aveam cam 7-8 ani cand tatal meu imi spunea mereu: "Vrei sa devii un om intelept si de succes? CITESTE!" Da tata, vreau sa devin un om de succes si iti multumesc acum din suflet pentru sfatul tau minunat. In timp am invatat ca primul pas pentru succesul mult dorit este dezvoltarea personala si aceasta implica cititul, informatia.
Aceasta a fost introducerea iar acum  vreau sa invatam impreuna cate ceva, cum ar fi:
  1. Ce este cititul? 
  2. Cu ce ne poate ajuta cititul?
1. In conformitate cu dexonline.ro , a citi inseamna a cunoaste semnificatia literelor (de tipar sau de mana) ce alcatuiesc cuvintele si a putea rosti (tare sau in gand) sunetele. Sau a parcurge un text (pronuntand sau nu cuvintele) pentru a lua la cunostinta cele scrise.
2. Dupa parerea mea, cititul ne poate ajuta sa avem o cultura generala mai avansata, o exprimare corecta (dezvoltarea vocabularului), o gandire mai dezvoltata, o memorie mai buna si chiar o imaginatie mai bogata. Totodata cititul poate fi o buna sursa de informare si ne poate ajuta sa fim mai relaxati.

Acum ca am invatat cate ceva impreuna vreau sa va spun ca am deschis acest blog pentru a indruma tinerii din ziua de astazi sa citeasca deoarece viitorul este al nostru, al generatiei mele,si imi doresc sa fie cat mai bun.
Eu am fost Stefan, ne vedem aici in fiecare duminica in care o sa va prezint ce carte am citit si ce am invatat din ea in saptamana respectiva. Va multumesc pentru atentie, si nu uita, CITESTE.











       

Comentarii